Rize'nin güzelliklerini görmek için yaylalara gitmek lazım

Rize her türlü turizmin yapıldığı Karadeniz Bölgesinin önemli bir ilidir.Rize'ye bağlı yaylalar her mevsim yerli ve yabancı ziyaretçilerin odak noktası olmaya devam ediyor.

YAYLALARIMIZ 24.07.2017 10:14:32 101 0
Rize

Haber ve Fotoğraflar; Ali Akyıldız

Rize ve ilçelerinde birçok dağcılık kulübü faaliyet göstermektedir.Bunlardan biri de Çayelinde kurulan ÇAYDOSK kulübüdür.

Hafta sonları yaylalar geziler düzenleyen ÇAYDOSK bu kez Çamlıhemşin Çiçekli Yayla( Kale) köyü,köylüğün sırtına gezi düzenlediler.Yönetim kurulu üyesi doğa sever Kasım Demirci burada yaptığı açıklamalarda;

'Kulübümüz yaylaları tanıtmak amacıyla kurulmuştur.Bizde bu faaliyetlerde yer alıyoruz.Bugün de Çiçekli Yaylaya geldik.Aslen bende Başyaylalıyım.Çocukluğum oralarda geçti.Arkasında yıldızlı göl,karşıda hacıvanak var.Güzel bir yürüyüz parkurudur.Yukarıda Tatos dağları ve gölleri var.Sağ tarafımızda Hemşin aşağıköy,ortaköy ve başköy bulunuyor.Sol taraftaki vadide ise çermeşk gölü var.Güzel faaliyetler yapıyoruz.Bütün doğaseverlere doğayı korumak amacıyla buralara gelmelerini tavsiye ediyor.Yaylaların özelliğini bozmasınlar diyoruz.Yapılaşma bu denli olmamalıdır.Bizim zamanımızdaki ahşap yapılar,taş beton yığınına dönüşüyor ve biz de üzülüyoruz.Rize'nin güzellikleri yaylalarda saklıdır.Güzellikleri görmek isteyenleri buralara davet ediyoruz' dedi.

Anahtar Kelimeler:

ÇAYMER sezonu açtı, kendi yaş çay fiyatını açıkladı

Macaristan’dan getirdiler, Rize’de denenmeye başlandı

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.