Motorlarla 30 Cm Karda zirveye çıktılar

YAYLALARIMIZ 24.10.2022 10:24:28 70 1

Rizeli Motor tutkunları 2 bin rakım üstü yaylalarda yağan Kara aldırış etmeden yer yer 30 cm ile başlayan kar kalınlığının 60 cm ye kadar ulaştığı Kaçkar zirvelerine doğru 140 km motor sürdüler.

Sabah 09.00 da yola çıkan 22 kişilik ekibin mihmandarı Mustafa Canca ve ekibi akşam 17.00’de geri döndüler.

Ardeşen ilçesinden sabah 09.00 da yola çıktıklarını söyleyen Canca, Çaçağona, Zizine, Sırt Yaylası, Tobamzga, Golazena Eğrisu, Didingola Koçdüzü, Pirpilona transı yaparak Çamlıhemşin ilçesinde dönüş yaptılar.

Enduro 53 Kulübü başkanı Mustafa Canca,” Yer yer 30-60 cm karda motor sürerek 2 bin 800 rakıma çıktık. Toplamda 140 km yol kat ettik. Zaman zaman adrenali yüksek parkurlardan geçtik. Yorgunluğumuzu Horon oynayarak attık” dedi.

Canca, “Kaçkarlara yağan karla ilk kar gezimizi de bu şekilde başlatmış oluyoruz. Bizi izlemeye ve doyumsuz manzaraları seyretmeye hazır olun” diye konuştu.

Anahtar Kelimeler:
Padosk
24.10.2022 18:40:36
Video kaydının son bölümünde arkadan geçen UFO ya ne demeli

ÇAYMER sezonu açtı, kendi yaş çay fiyatını açıkladı

Macaristan’dan getirdiler, Rize’de denenmeye başlandı

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.