Kaçkarlarda Engel Tanımıyorlar

Rize’de çeşitli meslek gruplarından gençlerin bir araya gelerek oluşturduğu Enduro53 motosiklet grubu üyeleri, çılgınca hareketlere imza atıyorlar.

YAYLALARIMIZ 14.09.2020 10:20:45 26 0

Rize’nin Ardeşen ilçesinde 2015 yılında kurulan 53 Endro Kulüp Başkanı Mustafa Canca,“Enduro sporu bir motor sporudur. Diğer motor sporlarında farkı doğada yapılmasıdır”. dedi

Canca, Doğada zor koşullarda motorumuzla geziler düzenliyoruz. İlk bakışta herkes bu sporu zor ve tehlikeli spor olarak addediyor fakat gerçekten kolay bir spor çünkü kullandığımız motorlar gerçekten teknolojik ve güçlü makineler. Kontrolü kolay olan makineler. Koruyucu ekipmanlarımızı sağlam giydiğimiz takdirde, ekibimizde tecrübeli ise gerçekten zevk alabileceğimiz bir spordur”. diye konuştu.

“Kulübümüzü kurduktan sonra düzenli olarak, Kaçkar yaylaları ve göllerine her hafta geziler düzenleyerek arkadaşlarımızla birlikte gezdiklerini” söyleyen çılgın motosiklet tutkunu Mustafa Canca,” Ardeşen ilçesinden yola çıktık, Çat vadisinden Verçenik Vadisine giriş yaptık. Çermeşk gölüne ulaştık. Buradan İkizdere’ye iniş yapacağız. Zorlu bir tırmanış ve zevkli bir macera yaşayacağımızı düşünüyorum. Toplamda 210 Km yol yapacağız. Umarım kazasız bir şekilde parkur tamamlanmış oluruz” dedi.

Canca,” biz Kaçkarlarda engel tanımıyoruz” lakin, bu sporu yapmak isteyen arkadaşlarımızın çok dikkat etmesi gerekir. Eğitimini almadan, malzemelerini tamamlamadan, rotaları bilmeden bu işe asla girmelerini tavsiye etmiyoruz” ifadelerini kullandı.

Anahtar Kelimeler:

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.

BATUM’DA SINIR TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI YAPILDI

Z kuşağını anlamanın önemi!