Kaçkarları turladılar. Rize’den yola çıkıp Erzurum İspir’e vardılar

Kaçkarlara Kar yağmadan son turlarını yapmak için yola çıkan çılgın motosaffari tutkunu Ardeşenli Mustafa Canca ve arkadaşı Hasan Dalbastı 230 km lik Rize-Erzurum Parkurunu başarı ile tamamladılar

YAŞAM 1.10.2020 11:18:55 124 0

RİZE'de adrenalin tutkunu Mustafa Canca (43)ve arkadaşı Hasan Dalbastı (36) motosikletiyle çıktığı Kaçkar Dağları eteklerinde gezmedik yer bırakmıyor. Arkadaşlarıyla Kaçkarların etkileyici doğasında keşfedilmemiş parkurlarda adrenalin yaşayan Canca, motosafarinin de keyfini çıkartıyor.

SON FIRSAT DEDİLER YOLA ÇIKTILAR

28 Eylül 2020 Pazartesi günü son fırsatı değerlendirelim dedik. Bundan sonra yağmur değil Kar yağacak. Deniz gölü de karlar altında kalacak. Böylelikle bizde bu programla son turumuzu atmış olacağız. Hasan Dalbastı ve ben Mustafa Canca için zorlu parkurlar bizi bekliyor” diyerek Kaçkarlara zirve için yola koyulan ENDURO53 Motor Kulübü başkanı Canca ve arkadaşı Dalbastı tehlikelerle dolu maceraya Ardeşen-Fırtına Vadisi-Çamlıhemşin ilçesi ile yollarına start verdiler.

ÇOK ZORLU PARKURU BAŞARI İLE TAMAMLADILAR

Bugün çok zor bir parkuru tamamladık. Şu an bulunduğumuz yer Çaymakçur yaylası, İlk olarak Elevit ve ardından Hacıvanak yaylası ile tura başladık” sözleriyle adeta zorlu parkurun vermiş olduğu heyecandan konuşmakta bile güçlük çeken Mustafa Canca, Hodoçur geçidinden, İspir zirvesine ulaştık. Oradan döner göle iniş yaptık. Buradan İspir Davalı yaylasına vardık. Buradan da Kaçkar zirvesine doğru yola koyulup Büyük Deniz gölüne geldik” dedi.

5 GÖL5 YAYLA GEZİP 230 KM YOL KATETTİLER

Mustafa Canca macera dolu gezi için şu ifadeleri kullandı. Artvin Dilber düzüne vardık. Ardından olgunlar yaylasına geçiş yaptık. Yaylanın hemen yanından lanetleme geçidine ulaştık. Buradan Kavrun Karadeniz gölüne indik. Ardından zirveye tırmanarak, zorlu parkurları geçerek Çaymakçur yaylasına iniş yaptık.”

Canca, “Toplamda araçla birlikte 230 KM lik parkuru bir günde tamamlamış olduk.” dedi.

Anahtar Kelimeler:

ÇAYMER sezonu açtı, kendi yaş çay fiyatını açıkladı

Macaristan’dan getirdiler, Rize’de denenmeye başlandı

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.