Darbe Kakışması Ayder’i de etkisi altına aldı.

Ülkemizde yaşanan 15 Temmuz Darbe girişimi kısa sürede etkisiz hale getirilmesine rağmen ardında bıraktığı birçok olumsuzlukların yanında Turizm yörelerini de vurdu.

YÖREDEN HABER 30.07.2016 17:57:35 179 1
Kaçkar53.com
Ayder’de her bölgede olduğu gibi olumsuz etkilendi.

Turizm mevsiminin başladığı günlerde meydana gelen” Kalkışma” nın 14.günü Ayder Yaylasına çıktık.

Rize İl Turizm Müdürü İsmail Hocaoğlu ve Dernek Başkanı Ömer Altun ile son gelişmeleri görüştük.

Ayder Çevre ve Turizm Derneği Başkanı Ömer Altun yaptığı açıklamalarda “ 15 Temmuz’da yapılan Darbe Kalkışması tüm ülkemizi olduğu gibi turizm yöremiz Ayder’i de etkiledi.

Tur şirketleri daha önce yapmış oldukları rezervasyonları iptal ettirdiler.

Daha önce 6 otobüs gelirken bu 1’e düştü. Daha çok günübirlik gelenler oluyor.

Biz Ayder esnafı olarak yeter ki ülkemiz sıkıntı çekmesin Pirinç bulamazsak da bulgur yeriz. Ekmeği Tuz’a bandırır idare ederiz.

Sabah’a kadar nöbet bekliyoruz. Gündüz’de çok şükür az da olsa işimiz oluyor.

Bir hafta öncesinde Suudi Arabistan’ın direkt uçuşlar başlatması ile Araplarda ziyaretlerin arttığını görüyoruz.

Güzel ülkemizde kaos çıkarmak isteyenlere bu millet gerekli dersi vererek tarih yazdı. Suçluların bir an önce adalete teslim edilmelerini ve gereken cezaları almalarını bekliyoruz “dedi.

Anahtar Kelimeler:
yunus emre
1.08.2016 10:01:47
bende farkettim. arap turist bol iken paramızla dayak yemediğiiz kalıyordu. yemek yedikmi masada sohbet ettirmiyordu adamla, bir afralar tafralar ne bu diyoduk. bu yıl gittik yalakalığın hizmetin haddi hesabı yok. o pahalılıktan sonra birdaha gitmeyi düşünüyorum. gider antalyada yaparım tatilimi hede ilgi görürm kendini bişey sanan ayder esnafından kurtulurum

ÇAYMER sezonu açtı, kendi yaş çay fiyatını açıkladı

Macaristan’dan getirdiler, Rize’de denenmeye başlandı

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.