Palovit Şelalesine Kar'da 5 Saat yürüyüş

Atina Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü hafta sonu Palovit Şelalesine gezi düzenledi

YAYLALARIMIZ 25.12.2016 16:43:18 169 1
Palovit Şelalesine Kar
 Atina Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü her türlü riski göz önüne alarak hafta sonu Zilkale'ye kadar kısmen kar lı,Zilkale'den Palovit Şelalesine ise gidiş ve dönüş olmak üzere Kar ve Kar yağışı altında 5 saat yürüyüş düzenledi.

Atina Dağcılık ve Doğa Sporları kulübü başkanı Gökhan Telatar' Geziyi düzenlerken havanın olumsuz olduğunu biliyorduk.Birazda heyecan olsun istedik.Her sene kar altında yaptığımız gezilerde genelde yolları biz açıyoruz.Bu yıl 2016 senesini zorlu bir parkur ile tamamlamayı düşündük.Pazar'dan 15 kişilik ekip ile yola çıktık.Zil Kale de aracımız bir müddet yolda kaldı.Buradan Yola devam ettik.Zilkale'yi geçerek,Palovit kavşağında aracımızı park ettik.Yola koyulduk.Çığ ile yolları kapatan ağaçlar altından geçtik.Kar'da bata çıka 2-5 saate Palovit Şelalesine çıktık.Burada Kar yağışı tipiye dönüştü.Biraz mola verdik.Çay içip ısınmaya çalıştık.Ve tekrar 2 saatlik dönüş başladı.Zor koşullar olmasına rağmen yöreye uyumlu ekibimiz ile parkuru tamamlamış olduk.Bu vesile ile 2017 yılında buluşmak dileğiyle doğa severlere mutlu ve huzurlu yıllar diliyorum' dedi.

Kaçkar53.com paylaşan: abuzun
Anahtar Kelimeler:
MAHal
28.12.2016 10:26:19
güzel bir faaliyet. düzenleyen ve katılanları tebrik ederim. selalmlarımla

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.

BATUM’DA SINIR TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI YAPILDI

Z kuşağını anlamanın önemi!