Dağcılar Mahsur kaldı

YAYLALARIMIZ 26.09.2019 08:27:27 59 0

Rize’nin Çamlıhemşin ilçesine bağlı Avosur Yaylasında bulunan Kemerli Kaçkar ve Altıparmak dağlarına tırmanmak için yola çıkan üç dağcı aniden bastıran Kar nedeniyle mahsur kaldılar. Tırmanışı yarıda keserek geri döndüler.

Metin Çolak Rize Verçenik Dağcılık Kulübü üyesi “ Altıparmak dağına tırmanmak için geldik. Kar yağdı. Sabah yürüyüşe geçtik Karın fazla olunca vazgeçtik. Bir gün daha bekleme imkanımız olsa belki zirve yapabilirdik. Altıparmak zirvemize kar sürprizi ile vaz geçtik” dedi.

Muhammet Ali Albardak “ Bu sabah Kaçkar’a tırmanmayı planladık. Sabah Avusor gölüne çıktık. Oradan küçük zirve yaptık. Orada bitirerek geriye dönüyoruz” dedi.

Muzaffer Matça “Çamlıhemşin Doğa Sporları Kulübü üyesiyim. Niyetimiz Altıparmak zirveydi lakin Sabahki kar yağışından dolayı değiştirdik. Bizde bir doğa turu yapalım dedik. Etrafındaki zirveleri gezdik. Oradan Altıparmak vadisine doğru döndük. Bir tur attık. Nasip bu kadarmış. Sabah erkenden yola çıktık yedi saattir yoldayız” dedi.

Anahtar Kelimeler:

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.

BATUM’DA SINIR TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI YAPILDI

Z kuşağını anlamanın önemi!