Avusor-Huser hattında 7 saat yürüyüş

YAYLALARIMIZ 14.05.2018 07:48:56 115 0

Kaçkar53.com

Rize/Pazar'dan çizeli bir Pazar sabahında başlayan Avusor-Huser Yayla yolculuğunun ilk durağı Avusor-Huser yol ayrımı oldu.

Buradan Patika yoldan 3 saat yürüyüş yapıldı.

Yolda Kafileye eşlik eden KTÜ Beden Eğitimi Yüksekokulu öğrencilerinden Zonguldaklı Sinan Özen ve Mardinli Mücahid Gelen iki bisikletçinin ısrarı üzerine ROTA Avusor gölüne çevrildi.

Bu güzergahta gidiş ve geliş 4 saat sürdü.Göl'e ramak kala geri dönmek zorunda kaldık.Kar,sis buna engel oldu

Bu zorlu koşullara rağmen geziye katılanlar toplamda zaman zaman yağmur altında, yoğun sis ve yer yer karlı zeminde en küçüğü 18, en yaşlısı 75 olan grup tekrar araçların bulunduğu Ayder kavşağına kadar yürüyerek araca ulaştılar.Yorucu olmasına rağmen geziye katılanlar çok mutlu bir şekilde Pazar'a döndüler

Sinan Özen Zonguldaklı, Mücahid Gelen Mardinli yaptıkları açıklamada ' KTÜ Beden Eğitimi Yüksekokulu öğrencilerinden ben Sinan 4.sınıf ve Mücahid 2.sınıftadayız. Antrenörlük bölümü okuyoruz. Cumartesi gecesi saat 04.00 de yola çıktık. Akcaabat-Söğütlü’den, Ardeşen’e geldik.11 Km pedal salladık.

Daha sonra arkadaşımız bizi Ardeşen'den Ayder'e getirdi. Dün akşam kamp yaptık. Sabah 09.30 da hareket ettik. Ve şu anda Avusor’dayız. Devamlı Pedal sallıyoruz. Antrenmanlı olduğumuzdan dolayı yorulmuyoruz. Bize rehberlik ettiğiniz için size teşekkür ediyoruz' dediler.

Anahtar Kelimeler:

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.

BATUM’DA SINIR TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI YAPILDI

Z kuşağını anlamanın önemi!