Rize’de, İlk Butik Gezi Turu KAÇKARLARA yapıldı

Mola Rize Seyahat Acentesi sahibi Osman Karali, Pandemi sürecinden sonra Rize’de ilk turu biz başlattık. Butik turlar yapıyoruz” dedi.

TURİZM 13.06.2020 11:46:03 49 0
Rize’de, İlk  Butik Gezi Turu KAÇKARLARA yapıldı

Karali,3 bin rakımlı kapılı göllere çıktık. Kaçkarların en gizemli dağı etrafında bulunan Verçenik göllerine 4 saatte geldik. Koronavirüs salgını hastalığından sonra kısıtlamaların kısmen kaldırılmasıyla birlikte Rize’de ilk butik turunu gerçekleştirdik. Bu yıl ki sloganımızı “İZ VURURUZ KAÇKARLARA” diye belirledik. Alanya’dan gelen ve 7 kişiden oluşan otel işletmecilerine bir haftalık Kaçkarlar gezisi yaptırıyoruz. Bir yandan da 7 gün içinde Karadeniz’in farklı coğrafyasını tanıtıyoruz. Bu ve buna benzer gezilerimiz devam edecektir” diye konuştu.

Geziye Alanya’dan katılan Otel işletmecileri “ Koronavirüs (COVİT-19) kısıtlamalarının kısmen kaldırılmasını fırsat bilerek Rize’ye geldik.7 arkadaşımla birlikte Kaçkar Zirvelerine doğru yol almak ve bu gizemli coğrafyanın oksijenini teneffüs etmek bize çok iyi geldi. Bir hafta şehre inmeden dağ dağ gezeceğiz. Burada konaklayarak doğal bir beslenme yapacağız. Rize’de Pandemiden sonra ilk butik gezi yapmak da bize nasip oldu. Bazı arkadaşlarım bu bölgeye ilk kez geldiler. Ve doğasına hayran kaldılar. Gezimizin 2.gününde Verçenik kapılı göllere 4 saat yürüyerek yorucu bir yolculuktan sonra çıktık. Ama değerdi.4 mevsimi bir arada yaşama ve göre fırsatı bulduk” dediler.

Anahtar Kelimeler:

ÇAYMER sezonu açtı, kendi yaş çay fiyatını açıkladı

Macaristan’dan getirdiler, Rize’de denenmeye başlandı

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.