İYİ PARTİ TRABZON MİLLETVEKİLİ DR. HÜSEYİN ÖRS SARP’TA TIR ŞOFÖRLERİNİN SORUNLARINI DİNLEDİ.

İYİ PARTİLİ VEKİLİN YOLU SARP’A DÜŞTÜ.

SİYASET 12.10.2020 11:27:44 40 0

Hayati Akbaş

HOPA-İyi Parti Trabzon Milletvekili Dr. Hüseyin Örs bir dizi ziyaret ve incelemede bulunmak üzere Hopa’ya geldi. Vekil Örs geldiği Hopa’da ilk önce İyi Parti Hopa İlçe örgütünü ziyaret ederek Başkan Mürsel Şişman ve Yönetim Kurulu üyeleri ile bir araya geldi. Güncel Konular ile ilgili gelişmeler hakkında bilgi veren Örs “İyi Parti olarak her geçen gün gösterdiğimiz yükseliş trendimizi daha ileri noktalara sizlerle el ele vererek başaracağız. Biz sorun yaratmak için değil, Ak parti iktidarının başımıza ördüğü çoraba çare olmak ve sorunları çözmek, ülkemizin içinde bulunduğu borç girdabından kurtarmak, 5 müteahhide çalışan bir ülke değil, halkımız için çalışan bir iktidar olmak için yollara düştük. Bugünde Hopa’ya gelerek burada dert ve sorunları dinlemek için geldik” dedi.

Başkan Mürsel Şişman vekil Örs’e “Hopa’mıza Hoş geldiniz, sizleri burada görmek bizler için büyük mutluluk olmuştur. Şu an en önemli sorunumuz Sarp sınır kapısı ve nakliyecilerimizin karşı karşıya kaldığı sorunlardır” dedi.

Bunun üzerine Vekil Örs “Sarp sınır kapısına hep beraber gidip birde biz dinleyelim şoför kardeşlerimizin sorunları” diyerek Sarp sınır kapısına geçtiler. Burada Vekil Örs’ü UND Yönetim Kurulu üyesi Hopa’lı nakliyeci Alişan Topaloğlu, Hopa TSO Yönetim kurulu üyesi Okan Poyraz, SS.08 No’lu Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkan yardımcısı Turan Yılmaz ve İyi Parti Artvin İl Başkan yardımcısı Alaettin Karamert karşıladılar. Hep beraber Sarp sınır kapısından tarafsız sahaya kadar yürüyerek giden Vekil Örs ve beraberindekiler, burada Gümrük görevlileri ile de bir süre sohbet ettiler.

Sarp Sınır kapısına gelen Vekil Örs burada bekleyen TIR şoförleri ile bir araya gelerek sorunlarını dinledi. TIR şoförleri dertlerinin çok büyük olduğunu, büyük ülke olmamıza rağmen hala bu sorunu neden çözemediğimizi anlamadıklarını ifade ederek, “Ülkemiz ekonomisine katkı sunmak için çıktığımız bu yolda yollarda perişan oluyoruz. Kapıdan ne zaman geçeceğimiz belli değil, sorunlarımız var, Çöp sorunu var, Banyo sorunu var, WC sorunumuz var, her şeyden önemlisi bu kapıya ne zaman gelsek kaç günde geçeceğiz acaba endişemiz var. Bugün tamam Azerbaycan-Ermenistan arasında yaşanan savaş geçişlerimize engel ama bir ay önce savaş yoktu ama biz bu sorunları yine yaşıyorduk. Yeter artık buna bir çare bulunsun” dediler.

Diğer bir TIR sürücüsü Gürcistan’daki uygulamadan örnek vererek “Biz yükümüzü boşaltıp Gürcü tarafında TIR parkına girdiğimizde bize diyorlar ki siz bugün veya yarın şu saatte çıkış yapacaksınız diyorlar. Bizde kendimizi ona göre programlıyor, gerekli ise otel de konaklıyor, banyomuzu yapıyoruz ve kafamız rahat

hareket ediyoruz ve denilen saatte arabamızın yanına geliyor ve en geç yarım saat rötar yaparak Ülkemize giriş yapıyoruz. Bizim iki tane TIR parkımız var ve Hopa Liman sahası içinde bekleme yapabiliyoruz ama sınırdan ne zaman –nasıl geçeceğiz bilmiyoruz. Bilsek Hopa’ya gideceğiz, alışverişimizi yapacağız. Otelde kalıp banyomuzu yapacağız. Bundan sonuçta İlçede kazanacak. Biz bir türlü bu soruna çare bulamadık. Sesimizi lütfen yetkililere duyurun. Çağımız bilgisayar çağı diyoruz ama biz hala ilkel bir bakış acısı ile bu sıkıntıları yaşıyoruz-bize yaşatıyorlar dedi.

Vekil Örs, şoförlerin serzeniş ve sıkıntılarını dinledikten sonra yaşananlardan çok etkilendiğini ifade ederek, konuyu hem TBMM’ye, hem de ilgili bakanlıklara duyuracağım. Biliyorlardır ama neden çözüm için bir çare bulmazlar anlamakta zorlanıyorum şu an.

Hepinizin evi-eşi-çocuğu var, siz bir taraftan Ülkemiz ekonomisinin yükünü çekerken, diğer taraftan ailenizin de yükünü çekiyorsunuz. Kutsal bir görev ve sorumluluk ifa ediyorsunuz ama çektiğiniz eziyet ülkemize yakışmıyor. İnşallah bu sorunları TBMM gündemine taşıdığımızda bir çare ve çözüm üretilir ama ben bu yaşadıklarınızın takipçisi olacağım” diye konuştu.

Vekil Örs ve beraberindekiler daha sonra Kemalpaşa’da yemek yedikten sonra Hopa’ya döndüler. Hopa sahilde Atatürk heykeli önünde toplu fotoğraf çekilmesi ardından Ata Park’ta bir çay molası verdiler.

Vekil Örs burada yaptığı değerlendirmede Hopa ziyaretinin kendisi açısından çok verimli geçtiğini ifade ederek “özellikle nakliyecilerimizin sorunlarını dinledikçe ülkemiz adına üzüntü duydum. İnşallah bu sorunları sizlerle, UND Y.K. üyesi kardeşimiz Alişan Topaloğlu ile Hopa TSO ile el ele vererek aşacağız. Tarafıma gösterdiğiniz bu sıcak ilgi için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Tekrar buralara geleceğimi bilmenizi isterim. Sağlıcakla kalın” dedikten sonra İlçeden uğurlandı.

İYİ Parti Hopa İlçe Başkanı Mürsel Şişman’da Vekil Örs’e ziyaretleri ve sorunlara karşı gösterdiği duyarlılık için tüm Yönetim Kurulu arkadaşları adına teşekkür etti.

Anahtar Kelimeler:

ÇAYMER sezonu açtı, kendi yaş çay fiyatını açıkladı

Macaristan’dan getirdiler, Rize’de denenmeye başlandı

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.