HAVALANI 2015'TE GÜNDEM OLACAK!

NUSRET BAYRAKTAR ADAY ADAYLARI VE HAVAALANI KONUSUNDA NELER DEDİ!

SİYASET 26.09.2013 21:34:34 11 0
HAVALANI 2015

NUSRET BAYRAKTAR’DAN GÜNDEM DEĞERLENDİRİLMESİ

Ak Parti Pazar İlçe başkanlığınca yapılan 7.olağan İlçe Meclis toplantısına katılan AK Parti Rize Milletvekili Nusret Bayraktar önemli konuları değerlendirdi.

YEREL SEÇİMLERİN ÇOK ÖNEMİ VAR.

Bayraktar “ Ordu-Artvin 7 ilin bölge koordinatörlüğü yapmaktayım. Birçok aday adayı Partimize gelerek başvuruyor. Sizde olamazsam, başka parti veya bağımsız aday olacağım diyor. Bizim Partimizin misyonundan uzak böyle çıkarcılara asla kapımızı açmadık. Öyle olsaydı. Bugün ülkenin yarısının oyunu alamazdık. Bize müracaat edenler içinden en iyi adayı seçmiyoruz. EN UYGUN adayı seçiyoruz. Türkiye’de % 50 oy, Rize’de % 70 oy aldık. Genel seçimlerde oylarımız artarken, yerelde azalıyor. Bunun birçok nedeni var. Yaptıklarımızı kendi partili arkadaşlarımıza bile anlatamıyoruz. İşte bu yüzden oylarımızı artıramıyoruz. Muhtemelen gelecek yerel seçimler bizim için çok önemlidir.4.dönem vekil seçilemeyecek olanların içinde Başbakanımızda var. Yerel seçimlerden sonra Cumhurbaşkanlığı seçimleri olacak. Başbakanımız da Cumhurbaşkanlığına muhtemelen aday olacak yüzden yerel seçimlerde çok büyük oy patlaması yapmak zorundayız. Rize de farklı bir tablo var. Çayeli’nin Batısında güçlüyüz. Doğusunda zayıf. Buna rağmen Pazar da çok yüksek oranda oy almamız da gösteriyor ki bu seçimlerde % 80 oy hedefini yakalayabiliriz. Mevcut belediye başkanlarımızla yola devam da edebiliriz etmeye de biliriz. Biz devam edecek olduklarımızla da etmeyecek olduklarımızla da bağlarımızı koparmayız. Başbakanımız vefa adamıdır. Hiçbir çalışmayı karşılıksız bırakmaz. Görevde olan Başkanlarımızı Başbakanımız başka bir yerde değerlendire de bilir. Yetenekli olanları asla daire dışına çıkarmaz. Biz bir aileyiz. Kırgınlığımız asla olmaz.

RİZE-ARTVİN HAVALANI 2015 TE TAMAMDIR.

Başbakan Rize’ye gelince “Rize’ye havaalanı yok” demiş dediler ve çok konuştular. Rize de yok dedi ama Çayeli-Artvin arasında yok demedi ki, Havaalanı konusu gündeme gelince ben ve Hasan arkadaşım Başbakanın yanına gittik. Kendisine konuyu açtık. Bize Batum var oraya gidin dedi. Bende Sayın Başbakanım Ankara’dan Batum’a sefer yok. Artvin den ve Rize’den Batum’a gidenler Sınır kapısında en az 2 saat beklemek zorunda kalıyorlar o yüzden Rize-Artvin arasında Havaalanı şarttır dedik. Peki, Rize Kaldırır mı” bunu deyince, bizde Trabzon’dan 36 uçak kalkıyor. Bunların % 35’i Rize ve Artvin’den gidiyor. Rize-Artvin arasında kurulacak olan Havaalanından günde 12 Uçak kalkar.6 sı uçuş ve kalkış,6 sı da iniş yapacak kapasite vardır. Bölgemiz Turizm bölgesi oluyor. Ayder’ de Teleferik, Kayak Merkezi, yeni Turizm patentli Oteller kuruluyor. Bölge Arap Turistlerin uğrak alanı haline geldi deyince, O zaman gidin Rize’ye Sivil kuruluşlarla ortak bir rapor hazırlayın ondan sonra değerlendirelim dedi. Ben Ulaştırma Bakan yardımcımızı Rize’ye getirdim. İncelemeler yaptı. Sonuçlar olumlu çıktı. Rize Artvin derken bu iki ilin de uygun bir bölgesinde havaalanı kurulabilir. Çayeli- Fındıklı arası da uygun bir yerdir. Etüt çalışmaları sonucu nereye uygun görürse oraya yapılacak. Rize 2015 te RİZE-ARTVİN Havaalanını konuşacak ”dedi.

Anahtar Kelimeler:

Projenin ilk ayağı Rize Pazar’da başladı.

İSTANBUL’DA DÜZENLENEN YÖRESEL ÜRÜNLER FUARI SONA ERDİ.

BATUM’DA SINIR TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI YAPILDI

Z kuşağını anlamanın önemi!